Första passet av Zumba

Ja, det ska vi ha ikväll. Bara två timmar kvar och jag är väl sådär skitnervös!!
Faaan också!
Jag vill bara att allt ska sitta perfekt. Jag vill att dom ska komma fram efteråt och säga att det var superkul och att dom vill ha fler pass, jag vill, jag vill, jag vill!!!
Men det enda jag kan tänka på är hur jag kommer att se ut, kommer dom tycka att jag är tjock, kommer passet att vara tråkigt, kommer andra vara mycket bättre än mig, kommer jag göra fel och allt går åt helvete?
FAAAN, frustrerad är inte rätta ordet!!
Jag vet inte vad som är värst heller, att ha passet inför folk jag inte känner eller att ha passet inför folk som jag känner?
Sa jag föresten att det kommer att vara fullt, finns bara reservplatser kvar att boka. Vilket är jätte kul! Men det gör mig inte mindre nervös.

Samtidigt förstår jag inte varför jag bryr mig så mycket över vad andra ska tycka och tänka. Jag älskar Zumba!!! Och även fast inga andra gör det så kommer jag med all säkerhet fortsätta med det hemma.
Det är bara det att när jag gör något så ska det vara perfekt. Jag nöjer mig tyvärr inte med mindre.
Sån är jag och det är jävligt jobbigt!


With love
Mia

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har aldrig tränat Zumba, men vad jag förstår så handlar det om att röra sin kropp i takt till musik. Och vad gäller att röra sig egna kropp så kan ju just bara Du röra din kropp som Du gör. Nästa person rör sin kropp på dennes vis, eller hur :) Så det borde inte finnas rätt eller fel, right :) Dessutom så borde första passet vara det som är minst nervöst med tanke på att bara du vet hur passet Ska vara...om du gör lite fel så är det absolut ingen annan som märker det förutom du själv...såvida du håller masken och hittar på en annan rörelse.

Mao kan det bara gå hur bra som helst!

Lycka till! :)

2010-02-05 @ 15:33:55
URL: http://laprinzessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0