En liten blogg från Thor



Hej, har ju hört att det är dags för något som kallas för Melodifestivalen. Enligt pappa blir alla fruntimmer som galna då. Känns ändå som att det är något som jag vill hänga med på, mamma är nämligen så söt när hon är "galen". Ikväll blir det dock bara jag och hon som kommer att titta. Brorsan kommer att sova och pappa jobbar.

Nästa vecka däremot tänkte jag ringa min nya polare Mio. Hans mamma och pappa kanske också kommer att titta på "Mellon" som jag hört att det kallas. Jag och Mio kanske kan lära känna varandra under tiden våra föräldrar är helt uppslukade i tv:n. Vi får se vad vi får för svar =)

Over and out
Thor

Kommentarer
Postat av: Loke

Skärp dig, Thor. Jag och farsan har redan förstått att det där inte är nåt att ha. Vi kan leka eller kolla på film på mitt rum istället!

2010-02-06 @ 18:58:50
Postat av: mia

hmmm.... får nog ha ett snack Loke ;)

2010-02-06 @ 19:45:26
URL: http://spaaniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0