Badet i Grästorp

Eftersom Loke varit hemma hela veckan från förskolan (som det heter nu för tiden, kommer aldrig lära mig det) så tänkte jag ta med mig honom till badet så att han kunde leka av sig lite i vattnet. Det var iallafall en väldigt lyckad idé. Loke hade det toppen roligt och var som en liten fisk i vattnet. Helt orädd faktiskt. Linda och Roger var också med så vi fick oss alihopa en liten "utflykt" på lördagförmiddagen.


Loke är redo för avfärd



Loke tyckte det var himla kul att han fick plats i skåpet
.


Badet i Grästorp har verkligen blivit "uppiffat"! Allt känns nytt och fräscht.



Lite fika blev det också.
Kändes konstigt att sitta i bikini när det är så mycket snö precis utanför.



Lite banan mättar.



Loke är såpass lång nu så han bottnar i mellanbassängen. Den var också varmast så det var skönt att vara i den.



Loke blev helt till sig när han fick syns på krokodilen. Den skulle han upp på fort.


Tror att Roger hade det lika kul som Loke =)

Nu sover Loke som en stock och jag ska inta soffläge med en kopp te. Ibland är livet bra härligt =)

With love
Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0