Vårmarknad i byn

Vi trotsade blåsten och traskade "fram" till torget för att se vad som hände.  Det var mycket rörelse och även lite musik på scenen. Kändes väldigt trevligt och jag hälsade på många.
Vi gick tipspromenaden men efter att vi lämnat in våra brickor så var vi tvungna att skynda hem för Anders skulle till jobbet. Lite senare fick jag ett sms från Sofia att vi hade blivit dragna båda två, vi hade med andra ord vunnit presentkort. Om vi varit där och tagit emot dom vill säga. =( Surt sa räven....


Loke hjälper till att köra vagnen


Loke var väldigt nöjd när han fick sitta i brandbilen



Vi busar lite medan vi väntar på "Lisa"


"Lisa" var den hästen som Loke blev förtjust i.


Efter en händelserik förmiddag blev Loke trött och det var dags att gå hem.



Nu ska jag inte göra någonting. Ska bara slänga ner rumpisen i soffan, äta lite nötter, ta upp min virkning och titta på "Törnfåglarna". Bara ha min egen tid. Givetvis kommer jag att längta efter min älskling men han kommer vid tio tiden så det är ett tag kvar.

Hoppas bara att Thor tillåter detta. Just nu verkar han inte allt för nöjd.

Ha en bra lördag!!!

With love
Mia

Kommentarer
Postat av: proppan

halloj ni kunde ju vunnit ju =)

men vi ska allt ha roligt me dig ändå tjejen =) köss

2010-04-18 @ 00:50:00
Postat av: Ehrniz

Varför skulle man skriva adress och telefon nr. om man var tvungen att vara kvar till dragningen?

2010-04-18 @ 16:03:04
URL: http://ehrniz.blogspot.com/
Postat av: Louise

E Törnfåglarna bra??

Visst lånade du den av mig?

2010-04-19 @ 08:27:33
Postat av: Mia

Jo då, den är allt bra och visst är det din jag har lånat Louise. Har bara varit väldigt seg på att titta på den. Du får den snarast. Har bara en skiva kvar. Den är ju hyffsat lång ;)



2010-04-22 @ 21:24:43
URL: http://spaaniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0