Slutspurt

Ja nu måste det läggas på en extra rem! Bröllopet närmar sig med stormsteg och för mig går det bara utför. Men det är den J**** förkylningens fel. Så istället för att bara ligga hemma så kommer jag att kombinera mina zumba pass med lite lättare promenader. Har ju alltid tyckt att det är ganska så skönt att få komma ut lite i friska luften och till detta behöver jag inte ha någon barnvakt (om jag nu inte går efter Loke lagt sig men det är ju dumt). 

Så nu är det till att äta rätt och motionera. Detta kommer jag klara! (Om jag gömmer undan alla påskägg som är fulla med godis!!)

With love
Mia

Kommentarer
Postat av: Johanna

Eller så gör du som jag, delar ut allt godis som blev kvar så att jag slipper ha det ståendes och locka hemma =D

2010-04-07 @ 13:58:03
URL: http://nojja.blogg.se/
Postat av: Lina

ja de dära godiset... konstigt nog hamnar de alltid i magen....

men du kommer klara de bra maria....

2010-04-08 @ 09:02:56
URL: http://lina87.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0