Skön dag

Först blev det långpromenad hit och dit genom hela Grästorp. Men jag och Thor fick en härlig vila med mycket god frukost hemma hos på Sofia. Filtar och frukost var framdukat på altanen och även solen var framme så bättre kunde det inte bli.







Jag fick söta små saker av Sofia i födelsedagspresent. Fick även hårspännen i form av turkosa fjärilar men dom använde jag idag så dom ligger just nu där uppe.


Dagen fortsatte med grillning ute i trädgården. Denna gången blev det hemmagjorde biffar och dom smakade smaskens.



Eftersom Anders jobbade kväll idag (torsdag, min  födelsedag) så fuskade vi så jag fick mina paket lite tidigare.



Anders hade verkligen lagt manken till och köpt fina presenter till mig. Tusen tack min älskling!

With love
Mia

Kommentarer
Postat av: Ehrniz

Grilla kan vi göra varje dag!

2010-04-16 @ 07:05:35
URL: http://ehrniz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0