En vanlig dag

Har inte uppdaterat det sista. Vet inte om det beror på att det inte hänt så mycket eller om jag inte har tid. Vill bara meddela att jag mår bra igen. Hade väl en liten depp på ungefär en dag så nu är jag fit for fight igen.
Träningen är igång, sex dagar blir det denna vecka. Känns skönt, fast jag har aningen ont i kroppen. Box är hårt!!!
Det är ett "minikonvent" på Hälsoborgen på lördag som jag gärna vill vara med på. Dance Aerobic, det blir grejer det =)
Nu ser jag faktiskt fram emot morgondagen. Vet att syrran och några till håller på med lite hemligheter för mig. Först var jag bara nervös men nu tror jag att det kan bli kul. Får väl bjuda på mig själv lite grann. Det är ju mina vänner som är med, dom skrattar med mig, inte åt mig.

With love
Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0