Lördag 26/9 - 09

Vad annars ska man äta till frukost om inte smörgåstårta.
Supergod och givetvis gjord av Vera. Hon är bara bäst på det.

Till tårtan fick det bli ett glas Oboy. Oj oj oj så nyttig man kan vara =)

Om någon undrar vad jag grejar med på dagarna då jag ligger ensam i soffan så kan jag meddela att jag har tagit upp min virkning igen. Nu känns det roligt. Det jag gör nu ska bli ett kuddöverdrag.

Fina färger va?

Och om någon känner att det är dyrt att lägga pengar på äpplen i affären så är det bara att komma hit.

Vi har ett träd som har jätte mycket äpplen som bara kommer att gå till spillo för jag kan ju inte göra något med dom.

Så där!! Detta var ett inlägg med lite blandade saker. Dags att inta sängläge igen.

With love
Mia

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det va jättefina färger på kuddöverdraget =D

Ha det så skönt i viloläget

Kram

2009-09-26 @ 13:09:00
Postat av: Maria

Jättebra frukost, precis vad vi gravida behöver ;)

Jättefina färger på virkningen, åh..vill oxå lära mig att virka..

2009-09-26 @ 14:40:50
URL: http://zigmagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0