Nu känns det inte lika bra längre.

Reportern från NLT kändes mycket bättre än han från Ttela. Reportern från Ttela var ju inte dålig på något vis man han var en ganska så tystlåten man som verkligen visade att han var objektiv i detta ärende. Jag tyckte att jag babblade på hela tiden, han ställde inte några frågor direkt. Men men ... jag får ju läsa artiklarna innan dom publiceras i tidningarna så det är ju bara för mig att säga stopp om det är något som känns fel.
Från Ttela kom det också en fotograf som fotade mig liggandes i soffan (min plats den senaste månaden). Vad han inte förstod riktigt var att jag inte får röra mig. Han vill promt ha med mig ut i köket där jag fick luta mig mot diskbänken och knäppa upp koftan för han ville att magen skulle synas. Ser ju inte bra ut om just det kortet publiceras.

Kommentarer
Postat av: proppan

Uj va spännande..2tidningar=) Måste läsa tidningen på onsdag då.

Hur går det annars nu då?

Kanske kan ses en stund nån dag.



kram o puss

2009-10-12 @ 19:53:20
URL: http://livetilillabyn.blogg.se/
Postat av: Maria

:) din dag kommer oxå...snart!!

2009-10-13 @ 17:08:47
URL: http://zigmagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0