Nu händer det grejer.

Skickade in min "lilla" historia till tidningar och har fått svar. Så på måndag är det intervju som gäller. Ihhihh! Är faktiskt jätte nervös men tänker hela tiden på att inget mer kan väl gå fel, eller?
Sen hoppas jag verkligen att jag är hemma på måndag. Den värken som jag känner av idag är inte att leka med. Molande mensvärk är väl det jag kan beskriva känslan med. Hoppas det går över annars får det bli en tur in till förlossningen igen.

Anders godkände förresten många utav alla mina ideér så nu ser jag verkligen fram emot att få börja greja. Allt kan ju givetvis inte hända på en gång. Det måste ju till en del pengar men man får ta lite i taget. Kul ska det bli iallafall.

Hade besök av Ingela som kom in och pratade en sväng. Hon hade med sig äppelpaj och vaniljsås. Pajen var gjord på våra egna äpplen och den var supergod.

Imorgon får vi middag av mamma och Roger. Kommer nog få en hel del hjälp med att ta undan på altanen också. Känns ju inte som om det är så stor mening med att låta utemöblerna stå framme. Kommer nog inte använda dom så mycket mer nu. Vädret verkar inte tillåta det.

With love
Mia

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad är det för tidningar som hört av sig?

Hoppas i slutändan att det som är det viktigaste slutar positivt ändå - dvs att bebisen kommer ut frisk och glad.



Jag har ingen gravidbaddräkt och tror nog inte att jag ska skaffa en heller - hittills funkar bikinin bra :) Men jag kanske hör av mig mot slutet om jag skulle behöva en.



Kram J.

2009-10-07 @ 08:36:22
URL: http://laprinzessa.blogg.se/
Postat av: proppan

Modigt av dig att skicka in. vilken tidning blir intervjun me?

2009-10-07 @ 11:42:48
URL: http://livetilillabyn.blogg.se/
Postat av: Marika

Gud vad spännande det låter, kommer gå jätte bra :-)

Tänker på dej varje dag, men har inte mycket energi över till det sociala, vare sej det gäller genom sms, Fb, bloggen eller mejl. Jag känner mej verkligen jätte tråkig, men jag måste tänka på mej själv just nu, så det finns inte mycket tid över till vänner å bekanta för tillfället. Men vem vet helt plötsligt kommer dom där Marika impulserna å då kanske vi kan stråla samman :-)

Men när du har kläckt så hoppas jag att orken å gnistan har kommit tillbaks, så får vi ta nya tag :)

E jätte nyfiken på alla dina nya ideér.

Ha det så bra du bara kan.



Många kramar

Marika

2009-10-07 @ 20:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0