Det känns betydligt lättare...

Efter besöket hos barnmorskan och ultra ljudet igår så är jag flera kilon lättare (inte om jag ställer mig på vågen) men själsligt. Barnmorskan sa åt mig att jag snart kan börja röra lite granna på mig. Inte hoppa och skutta runt men kanske gå ut lite i trädgården. Jag ska ju fortfarande vila men jag behöver inte vara liggandes hela tiden. Efter ultra ljudet konstaterades att bebisen hade lagt sig till rätta och väger ca 2700g. Så jag behöver inte komma tillbaka dit någon mer gång. Nu får det ha sin gilla gång. Skulle jag föda nu så är det ingen fara.
Däremot har jag ju fortfarande väldigt ont. Det kommer jag nog inte ifrån.

Kommentarer
Postat av: Maria

vad skönt för dig!!! skönt att börja röra sig lite, å leka med Loke!! kram

2009-10-14 @ 15:52:21
URL: http://zigmagirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud vad skönt för dej :-)

2009-10-15 @ 20:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0