Konstigt är det!

Att man kan känna så här, det är knepigt tycker jag.
I slutet av graviditeten så var jag så trött på magen, att känna sig så otymplig och att ha så ont hela tiden. Att inte kunna lyfta benen när man ska ta på sig byxor eller skor. Allt var bara jobbigt!! Jag vill bara att allt skulle vara över!
Men nu, nästan två veckor efter förlossning saknar jag magen igen.
Jag saknar känslan av att känna att någon rörde sig där inne. Nu är det bara tomt.

Fast nu kan jag istället ta upp Thor och hålla och gosa med honom hur mycket jag vill och det väger ju upp allting.
Och idag när jag duschade kom jag på att jag faktiskt kunde tvåla in mina fötter utan att behöva hjälp och utan att det gjorde ont. Och när jag var och handlade förut kunde jag bära med mig två påsar med mat hem. Hurra!

Så egentligen saknar jag nog inte magen allt för mycket ;)



Nu till något helt annat....

Jag är så himla trött på att allt ska krångla omkring mig! För det första så har ju F-kassan strulat till det igen (är inte ett dugg förvånad) och sen så tror jag att jag håller på att bli tokig på 3. Skaffade ju abonnemang där och det ångrar jag av hela mitt hjärta. Det är verkligen så komplicerat och jag kommer nog att stå där som den stora förloraren och få betala en jäkla massa pengar. En sak kan jag ju säga och det är att om jag nu kommer tillbaka till Telia någon gång så kommer jag aldrig att byta från dom igen. Det har verkligen aldrig strulat när man har med dom att göra.

With love
Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0