Jag blev utmanad av Hanna

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
Hittar inte ens någon bok här vid datorn

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Datorskärmen. Mina armar är inte så långa.

3. Vad såg du senast på TV?
Desperate Housewives.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
15:00 Ha! det var den!

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Lite bilar utifrån

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Lekte med Loke i trädgården

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
Kollade igenom mina bloggar på Bloglovin

8. Vad har du på dig?
Brunamjukisbyxor och ett rött linne

9. Drömde du något inatt?
Nej, jag jobbade

10. När skrattade du senast?
Skrattar väldigt ofta. KOmmer inte ihåg åt vad

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
En ljushållare och en vinkyl.

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Inte något som utmärker sig mer än något annat

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Jo då

14. Vilken var den senaste Biofilmen du såg?
Australia tillsammans med Johanna

15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
Hus utomlands

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:
Jag är ganska så alldaglig, har nog inget att skryta med

17. George Bush? Vad?
Idiot!!

19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
Vi har ju en Loke. Om vi får någon flicka så har vi pratat om Freja eller Isabell. Lite inne på Ketty också (Anders mormor hette det)

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
För att citera föregående talare: Ja, absolut. Men jag vill alltid ha en plats att komma tillbaks till här i Sverige.

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
"Välkommen, här kommer du att trivas"

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
Anders, Linda, Sofia, Johanna