Trött, tröttare, tröttast!

Jobbar nu mitt pass på macken och jag känner verkligen av att vi dragit fram klockan till sommartid. Oj vad trött jag är!! Det har väl blivit lite bättre nu men när jag skulle gå upp var jag helt död. Mådde illa och klarade inte av att äta frukost. Det har blivit bättre nu men ändå. Det är lite synd om mig =(

Robinson igår var väl inget spektakulärt. Tycker iallafall att Erik (han med alla piercings och det rosa håret) har skönast kommentarer.

Anders jobbade hela kvällen igår så jag spenderade första delen av kvällen tillsammans med min lille älskling. Har inte träffat honom på två dagar (pågrund av jobb och annat) så igår var det verkligen min och Lokes dag. Vi puzzlade, såg på Cars (för 100:ade gången) och efter det så duschade vi tillsammans. Det är så mysigt för då får massor av sånna där härligt goa kramar. Efter duschen så myste vi lite till i soffan och sen var det dags för välling. Loke somnade på stört.

Jag tillbringade resten av kvällen med att hitta låtar till mina spinningpass. Det tog sin lilla tid om man säger så. När Anders kom hem klockan tio satt jag fortfarande och grejade. Jag har lite planer på att ha olika teman på mina pass. Typ 80 - tal, schlager, hårdrock. Lite sånt. Tycker att det kul med låtar som man kanske inte hör varje dag.

Earth hour deltog jag allt i också, på mitt vis. Jag hade det släckt överallt men datorn och tv:n fick allt stå på. Spelade ju in Robinson så att jag och Anders kunde se det tillsammans. Meningen var ju inte att man skulle spara på energin, man skulle ju visa att man bryr sig. Och det tyckte jag allt att jag gjorde =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0