Kom igång

Imorgon ska jag faktiskt inte träna på Kom - igång passet. Men jag ska gå dit och sitta med och ta anteckningar.
Detta är ju ett av passen jag ska hålla i sen. Har ju försökt att träna hemma men känner att jag vill ha lite tips på vissa övningar, typ tänjning och rörlighet. Resten har jag ganska så bra koll på. Musiken är redan färdig så det är skönt.
En sak mindre att tänka på. =)
Har massor av tips och idéer som jag vill genomföra borta på gymmet i Grästorp och det verkar som om jag kommer att få göra det också. =)

Kommentarer
Postat av: proppan

ska du ha spinnig pass och komigång pass sedan lr?

2009-03-29 @ 15:27:56
URL: http://glampurproppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0