Fira födelsedagen

Jag skulle vilja fira min nästa stora födelsdag tillsammans med familjen på ett varmt ställe. Tänk bara att åka iväg med allihopa till ett lyx hotell med stranden precis nedanför. Det vore drömmen... Men som sagt, en dröm.

Min nästa stora födelsedag är ju när jag fyller 30 år. Hyffsat snart med andra ord (3 år kvar). Den dagen skulle jag vilja fira med vännerna och jag hoppas att dom hittar på en överraskningsfest till mig. ;) Hade varit så skönt att slippa hålla i något så stort själv. Att bara gå på fest och bli uppvaktad. Det vore härligt =)

Dagens fråga: Hur ska du fira nästa stora födelsdag?

Kommentarer
Postat av: Linda

när jag fylle 25 så skulle jag vilja åka bort till ett varmt ställa två veckor. all inclusiv hotell med familj / pojkvänn! och bara leva och njuta. testa maträtter drinkar sola och bada och bli brun och fräsch!.

( skulle även kunna göra det med med min syster, maria spaanheden! )

2009-03-10 @ 20:07:18
URL: http://spanis.blogg.se/
Postat av: proppan

jag har sökt jobb på MAX i strösmatd. det ska öppna en ny restaurang där. får reda på denna vecka om ja får det eller ej. sen ska jag åka till oslo på måndag till fredag o hälsa på min kusin. och jag kommer även att ta med mitt CV dit för att forska lite i jobb där. Vilket datum är Påskafton? kram

2009-03-10 @ 20:13:55
URL: http://glamourproppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0