Jordgubbar i massor.

Trodde inte jag skulle känna så här men det är JOBBIGT att ha ett jordgubbsland.
Jag måste ju verkligen plocka varje kväll.
Och det ska inte bara plockas, det ska snoppas och det ska sköljas.
Himla mycket jobb.
Men när man sedan stoppar en gubbe i munnen så glömmer man nästan det jobbiga för OJ! vilken skillnad det är på våra egna jordgubbar och på dom man köper i affären.


25/6 -09
Då tyckte jag att detta var mycket.



27/6-09
Betydligt mera


28/6 -09
Ännu mera



30/6 -09
MEST!!


Så länge jag har jordgubbar i landet tänker jag inte äta en enda järntablett. Så det så!!


Kommentarer
Postat av: proppan

Hordgubbar?? e d nåt annat d?? ;) i ländet?? själv har jag ett land..haha förlåt retas bara såhär på morgonkvisten...e trött så ögonen går ikors. (och jag vet att jag stavar som en kratta på min blogg!) =) ge hit lite jordgubbar så blir vi mera vänner. =)

2009-07-01 @ 04:41:02
Postat av: Johanna

Ååå va mumsigt! :) Måste oxå skaffa jordgubbar i trädgården!

2009-07-01 @ 11:20:18
URL: http://laprinzessa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh vad det ser gott ut! Är inne i en jordgubbsperiod nu så jag måste äta minst en halv liter om dagen, annars blir jag galen! :)

2009-07-01 @ 12:06:31
URL: http://hyunmee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0