2 DAGAR TILL MIDSOMMAR!

Och regnet kommer väl att ösa ner. Men det är ju nästan tradition numera.
 Men vi har tak på altanen så vi kommer nog att ha det mysigt iallafall.
Idag har vi städat och grejat lite till. Trädgården tar ju sin lilla tid men man får ju inte glömma av insidan på huset. Så jag har dammsugit och torkat golven och nu tar Anders toaletten. Så vi kommer att vara "fit for fight" på midsommar. Loke kommer att vara hemma så det kommer i och för sig bli ganska lugnt men jag tycker bara att det ska bli skönt och mysigt.


Anders och Loke ritade på uppfarten


Tomatplantorna växer och frodas


Undrar om det kommer att bli några blommor här i någon gång?
Ser ju bara ut som sallad.



Dessa små "grenar" hittade vi bland vinbärsbuskarna. Dom får duga istället för björkris.


En helt frisk gren med vinbär åkte givetvis med när vi rensade.
 Den får stå här i vatten så får vi se om jag kan plantera om den.


Kommentarer
Postat av: proppan

jag tror på en trevlig kväll imorrn. =) har fixat lite tipspromenad o sådär idag...

va gör du på ditt jobb nu då? kan la inte finnas så mycke? Själv ska jag snart gå rond.

Bläsch trist.



Köss

2009-06-19 @ 02:22:57
URL: http://glamourproppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0