Lördag 25/7 -09

Nu sitter jag här och längtar och är redo. Nyduschad är jag också. Jag vet nog vad ni tänker nu, era snuskhummrar!!  ;)
Men jag längtar efter att Anders ska komma hem så att vi ska kunna mysa och se på film.

Dagen har varit väldigt kul!! Har haft besök av min gamla barndomsvän Jenny Davidsson och hennes Alice. Det var lite fajter och duster mellan Alice och Loke men på det stora hela så gick det bra.


Loke leker tittut med Alice


Ibland kunde dom hålla ihop och samsas om sakerna.

Marika kom förbi en snabbis och lämnade en flaska.
Imorgon ska det nämligen bli saft och jag har letat efter saftflaskor men dom verkar vara slut.
Iallafall där jag har tittat (på Maxi och Järnia). Så det får bli i PET flaskor i stället. Kan ju inte spela någon roll, eller?



Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag var på Myrorna igår och såg att de hade såna där gröna gamla glasflaskor med gummikork för jättebillig peng. Åt dit och köp rubbet så slipper du PET :)

2009-07-25 @ 23:27:03
URL: http://laprinzessa.blogg.se/
Postat av: Anonym

HEJ MIA! Jag saftade o syltade en hel del när barnen var små. Då hade jag inte flaskor så det räckte, men jag frös ner i burkar.

Dina bakverk ser goda ut! /YLVA L

2009-07-26 @ 11:17:14
Postat av: Jenny & Alice

Gu vilka sötisar de är! Tack för igår. Det var så trevligt. Nästa gång får ni komma hit. Lycka till med saftandet.

2009-07-26 @ 13:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0