Just an ordinary day

Idag har det inte hänt så mycket. Jag vaknade och gick upp med Loke (han var inte på dagis idag). När vi hade ätit havregrynsgröt satte jag igång att baka lite bröd. Köpte färdig mix så det var inte så svårt =)


När brödet var färdigt så var det dags för Lokes bad. Och nu ligger Loke för natten och jag ska nog gå upp till sängen, bädda ner mig och sätta på några avsnitt av SATC och sen sussa lite innan jobbet.

Denna dagen har med andra ord gått väldigt fort.


Fick ett sms av en vän som skrev att det verkade som om jag satte alla andra i främsta rummet och inte lyssnade på vad jag själv behövde eller ville. Att jag försöker vara andra till lags. Är det så? Jag vet faktiskt inte svaret på den frågan.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Aaaaa....jag verkligen äääälskar Thailand!! Världens bästa ställe =D Människorna är så underbara! Dit ska ni åka så fort ni får chansen, man blir kär i landet omedelbart :)

2009-01-24 @ 00:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0