Irriterad!

Tycker verkligen om att blogga. Skönt att skriva av sig och jag använder det som en dagbok. Men i en dagbok kan du skriva ner en massa skitsnack om folk och ingen behöver bli ledsen eller sårad. Men så fungerar det ju inte riktigt här. Vill bara säga att det finns en person där ute som får mig att vilja dra mitt hår. Denna personen är trög och förstår inte vad jag menar eller säger. Och det gör mig MYCKET irriterad. Man säger en sak och personen ifråga gör precis tvärom. Och tro inte att jag inte har sagt ifrån, för det har jag. Kallade mig själv bitch, för jag hörde hur jobbig jag var när jag efter 40 gånger sagt till personen att göra ditt eller datt, men icke sa nicke. Det hjälper ju inte!!! Vet inte vad jag ska ta mig till!!

Något annat som gör mig irriterad är denna sången. Dom spelar den VARJE natt på P3/P4 och jag är riktigt trött på den. Sluta att sända den snälla!!! Den är ju inte ens bra!!!

Nu till något roligare.
Ikväll är det först 30 minuters spinning
och sedan ska jag prova på Body Balance.
Ska bli sköj!


Fredagen kommer att bli ännu roligare för då blir det Tv - spelskväll hemma hos Hanna & Kim.

Kommentarer
Postat av: proppan

vi ses på Bodybalancepasset hörru...hoppas ja känner igen dig..va ju ett tag sen vi sågs ;)

2009-01-29 @ 14:22:40
Postat av: Linda

hörde vem personen handlade om och det är bara bita sig hårt i läppen. dom kallar en det ena och det andra hela tiden.. du vet jag är ju hitler nr 2 !

2009-01-29 @ 17:11:10
URL: http://spanis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0