Härligt!

Fredag igen och man kan pusta ut, eller?
Idag ska det bli myspys hemma. Jag , Anders och Loke ska busa, leka, mysa, spela spel och se på film. Vi ska bara vara familjen och det ska bli super att bara vara vi. Tror och känner att det är viktigt ibland. Eftersom jag och Anders jobbar så olika så blir det att vi inte ses mer än 10 minuter visa dagar och det ska vi försöka ta igen nu till helgen.

Men innan mys och bus och allt det där så ska jag:
- Gå upp 12:30
- Hämta Loke kl 13:00
- Gå hem med Loke och ge han mellanmål
- Försöka lägga honom en stund
- Steka fiskpinnar (potatis och äggsås blev kvar sen igår)
- 16:00 ska jag möta Sofia vid badet. (Längtar faktiskt efter att få simma)
Sen ska jag mysa!!!

Nu till något annat.
Vi fick smörgåstårta på jobbet i natt. Ett litet tack för att vi skött oss så bra på jobbet förra året. Sånt uppskattas!
Iallafall, tårtan var riktigt mumsig men så himla konstig. Dom hade verkligen lagt på allt på tårtan. Det var skinkfyllning, äggfyllning, tonfiskfylling. ;assor av räkor och ost och rostbiff. Har aldrig ätit en sådan blandning förut men gott var det. Men det var precis som att dom tagit flera olika tårtor och smält samman till en annan.

14:30 imorgon, lördag är det spinning som gäller.
Anders ska också följa med.
 Eller ja, han har inte sagt nej ännu iallfall.
 Så jag håller fortfarande tummarna och hoppas.



Kommentarer
Postat av: proppan

ja kan la inte veta vilka bilder du tycker e snygga o inte =) va d bra på spinningpasset? =)

2009-01-19 @ 03:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0