Han är pigg igen!

Var hemma från jobbet igår. Loke hade 38,7 C i feber så jag valde att stanna hemma. Han får nämligen inte gå till dagis om han inte varit feberfri i 24 timmar och eftersom Anders började tidigt idag kunde jag ju gärna inte jobba hela natten och sen åka hem och ta hand om en liten kille som vaknar vid 06:00.
Men jag ångrar inte att jag var hemma. Gick upp med Loke och tog tempen, 36.7 C. Skönt! Han är sig själv igen. För det var en pigg liten kille som kom in till mig i sängen och kröp ner och ville busa medan jag försökte att se klart ett avsnitt av SATC.
Nu, tre timmar senare sover han igen och jag har grejat lite här hemma. Inget överdrivet men plockat undan lite och vattnat blommorna.
Tyvärr gjorde jag ju bort mig totalt igår. Så här var det - Anders behöver extra hjälp på macken idag och bad då Linda stanna kvar lite längre. Men det kunde hon inte eftersom hon hade tvättid. Jag åtog mig då denna uppgift, ja, att tvätta åt henne. Så Pontus kom och lämnade tvättkorgen. Och till min fasa är den överfull. 6 st maskiner kommer det att bli!!! Jag kommer att behöva mer tvättmedel efter det här. Tyvärr har jag inte mycket torkplats så vi får se hur detta kommer att gå.

Det blev ingen laptop, denna gången. Men jag har satt ett frö, och det kommer att gro. Det har nog till och med börjat växa lite grann. Den allra bästa gödningen fick det igår när vi träffade Kim och Olof. Dom ska nämligen köpa laptop båda två.

Kommentarer
Postat av: Linda

haha men du e söt som tvättar åt oss :D PUSS PÅ DIG

2009-01-28 @ 15:24:44
URL: http://spanis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0