Fredag igen!

Det går så fort!!! Snart dags för jobb igen och denna gången ver jag inte när jag får vara ledig nästa gång. Det känns som en himla lång tid fram över så nu måste jag boka in lite roliga grejer så att jag har något att se fram emot. Bio, reser, spelkvällar ja allt möjligt!

I alla år har mitt nyårslöfte varit att gå ner i vikt. Men detta året ska jag ändra mitt löfte. I år ska jag lära mig att äta rätt. Då kommer ju viktminskningen på köpet. Smart va?!

Nyårsdagen spenderades på macken där vi ägnade oss åt inventeringen.
Kanske inte det roligaste man kan göra men det är ju ett måste.
Samtidigt är det väldigt kul att vara där borta allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0