Allt bara rasar!!

Oj oj vad beroende jag har blivit utav datorn. Man märker det snabbt när man inte har någon. Vår skärm dog nämligen idag. Och ja, jag sörjer!!! Den har krånglat lite det sista, man har fått trycka igång den 3-4 gånger men igår tog den sist sista andetag.
Så vad göra?
Köpa en ny skärm, utan tvekan. Men varför stanna där? Datorn är ju också seg. Och jag vill ha en laptop, varför inte passa på nu då? Men det är mycket pengar det handlar om och det kanske räcker att formatera om datorn. Vad vet jag, kan ju inte sånt här. Vet iallafall att vi behöver skaffa ett större minne till datorn. Vi sparar på alldeles för mycket grejer. Så varför inte köpa en ny skärm och en extern hårddisk. Då kan vi spara undan massor av saker. Göra backup på kort tex.
Nej nu svamlar jag.
Har fått låna datorn på jobbet så det är bäst att skynda sig att skriva. Rasten närmar sig sitt slut.
 Hoppas att jag kan skriva snart igen. Ska gå upp tidigt imorgon (10:00) (det är tidigt när man jobbar natt) så att vi kan åka och införskaffa hos en ny skärm. 
I will be back!! 

Loke har förrsten feber. Så han får vara hemma från dagis imorgon.
Så det blir varken träning eller sömn imorgon. Vi får väl se hur länge man orkar ha det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0