Söndag 22/2 - 09

Finns det något härligare än att gå hemma och "skrota" en söndag. Har inget inplanerat utan ska bara se på "Top Model" och spela tv-spel. Ja det kan man ju göra när Loke sover. Annars är det full fart. Han är i och för sig lite lugnare nu när han har ögoninflammation. Den stackaren.

Att dricka te är en stor passion jag har. Mitt absoluta favvo te heter "Himlagott". Och det är himla gott!
Ett mycket passande namn med andra ord.
       
Mitt favvo te.                                                                          En perfekt teburk för mitt goda te  

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag älskar oxå Top Model! Tyra Banks e ju bara såååå snygg!! Synd bara att säsong 11 redan e över...men det kommer väl en tolva snart =D

2009-02-22 @ 20:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0