Skämma bort sig

När jag tänker på något jag skulle vilja göra för att skämma bort mig är den första tanken som kommer upp att åka på spa. Har aldrig gjort det men jag tror att det är så härligt som man har sett på alla bilder. Jag har aldrig provat på riktigt massage heller för den delen men tror att jag skulle uppskatta det. Tyvärr har jag en sambo som är av helt annan åsikt när det gäller det här. Vilket är synd för jag har alltid sett spa som en romantisk avkoppling där man kan ägna sig åt varandra när man myser i en vit härlig morgonrock under en hel helgen. Man blir uppassad med mat och behöver inte anstränga sig direkt mycket. Att förflytta sig mellan behandlingar, jacuzzin och bastun är nog något som jag tror att jag kan klara av*blink, blink*

Men om jag bara vill skämma bort mig lite grann i vardagen så tycker jag om att få krypa upp i soffan med en filt och sätta på en film. Äta något gott och bara njuta. Detta är ju något som jag delar med min sambo.( Men ibland kan man väl göra något annat?)

Dagens fråga: Vad gör du när du skämmer bort dig?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Spa e mysigt och skönt...men för att upplevelsen ska bli total måste man boka in behandlingar så i slutändan kan det bli ganska dyrt eftersom det sällan ingår någon behandling i paketet =/ Tyvärr så tycker grabbar att det är lite bög-varning på Spa...vilket det ju inte alls är! Det är helt klart ett unikt tillfälle att bara vara med varandra och slappna av och rensa tankarna.

2009-02-05 @ 10:33:41
URL: http://laprinzessa.blogg.se/
Postat av: Linda

haha det var kul för dig att du var med i radio :) fick höra det nu! (anders spelade upp det för mig) .. fick du hjärsläpp :D? men kul för dig ;D

2009-02-05 @ 13:56:03
URL: http://spanis.blogg.se/
Postat av: Linda

jag vill okcså åka på spa :(! men synd att alla behandlingar kostar olika. och as piss dyrt.

jag skämde bort mig igår ;) köpte grejer på hm för presten kortet .. rengörings kräm, lotion, ansiktsmask, återfuktande, och en spegel. lite annat :) .. i alla fall så när ja kom hem tog jag mig ett VARMT bad med massa skum, ansiktsmask, inpackning raka bena och senare tog jag bort allt :) smörja in mig och idag känenr ja mig som en baby ;) .. och köpte handkräm som är bra för händero ch naglar så nu jävlar ska vi bli pedanta här;D

2009-02-05 @ 13:58:23
URL: http://spanis.blogg.se/
Postat av: Johanna

O nej! Tror allmänt killar är väldigt måna om sin manlighet och stöter bort sånt som kan få folk att tvivla ;p

2009-02-05 @ 16:54:57
Postat av: Johanna

Gå in på min blogg, du har blivit utmanad =D

2009-02-05 @ 17:08:33
Postat av: Hanna

Jag har heller aldrig varit på spa, men visst låter det härligt. Vet dock inte om jag tycker det är värt alla pengar, det kostar ju lika mycket att åka på spa en helg som att resa bort två veckor.

2009-02-05 @ 20:08:35
URL: http://hyunmee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0