Klantigast på länge!

Startade bilen i morse på SAABs parkering och skulle åka hem.
Var tvungen att skrapa rutorna så jag går ur bilen men får inte stängt dörren.
Börjar då mixtra med låset som då inte går att få upp igen.
Tänker inte mer på det utan tycker att då borde ju dörren gå igen iallafall.
Slår då igen dörren och inser mitt misstag ganska så snabbt.
Så där står jag utelåst med bilen igång.
Det var inte mycket annat att göra än att ringa Älsklingen som kom med extra nyckel.
Stort tack Darling!!


Så det blev ingen träning efter jobbet imorse.
 Kom ju hem så sent så det var bara att gå och lägga sig.
Passade däremot på att skriva upp mig på massor av pass till nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0