En rolig dag

Idag var jag med om en kupp. Jag tar det hela från början.
Jag och Charlotta hade stämt träff inne i stan (Trollhättan). Vi skulle titta på ett lager med pärlor som någon skulle sälja av. (Hade uppenbarligen inte alla detaljer). Vi går längst in i en butik och går sedan ner i en källare där butiken har ett lagerutrymme. Börjar då tycka att allt detta känns en aning skumpt och frågar då Charlotta om hon vet vart vi ska. Hennes leende sa allt....
Vilken hemlighet!!! Jag är så glad för din skull och jag blev rejält chockad. Det gjorde du bra!!
Efter denna lilla utflykt åker vi hem till Charlotta för att göra smycken och dricka te. Underbart!!!

Massor av pyssel



Charlotta är djupt koncentrerad på sin uppgift, eller så vill hon inte titta in i kameran =)


Dagens fråga: När ska det vara kill/tjej fritt?

Mitt svar: I omklädningsrummet. Där tycker jag att det ska vara uppdelat. Det gäller även personalen. Vill inte att det ska komma in en man och städa när man står och duschar eller byter om.
Annars gillar jag att man blandar könen lite grann. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0