Dålig igen

Har inte riktigt blivit helt kry sen Stockholmsresan. Har fortfarande ont i både öronen halsen ibland.
Har ju varit väldigt hes och täppt sen resan också. Men vissa dagar är bättre och andra sämre.
I tisdags var en riktigt dålig dag. Oj, vad dålig jag blev. Trodde att det skulle bryta ut på riktigt så det kan gå över sen.
Men sa var inte fallet så jag var och tränade step/styrka på onsdagen. Kanske inte det mest idealiska när man är förkyld. Men jag kände att jag behövde det. Det blev ju ingen träning varken på måndagen eller tisdagen så detta gjorde mig gott. Det var ett jätte kul pass med lite nya step steg och en hel del styrka. Är ganska mör i biceps idag, men det är väl så det ska vara. Eller? Det ska kännas att man tränat. Annars är det ju ingen vits med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0