Klädsortering

Eftersom jag går hemma nu så kan man ju börja förbereda lite smått så att man inte behöver göra allting i allra sista stund. (Jag pratar givetvis om bebisen). Så jag bad Anders bära upp dom stora röda säckarna från källaren. Däri har vi sparat alla Lokes kläder och jag har även en hög med små flickkläder efter min kusin. Så jag började sortera.
Men det var inte det lättaste för min rygg protesterade från allra första stund. Men jag hann gå igenom allt, nu ska det bara läggas i rätt högar storleksmässigt. Allt ska vara märkt så att det bara är att ta fram det man sedan behöver.
(Allt för ofta känner jag mig som "Monica" i "Vänner" och det är väl inget fel i det?)
Har en jätte stor hög med kläder som passar både till tjej och kille. Den ska jag ta tag i imorgon.


En hög för flickkläder, en hög för pojkkläder och en hög som passar bägge könen.


Flickkläderna är sorterade efter storleken


Och givetvis pojkkläderna (som vi har mest av)

När jag sitter och grejar med kläderna så längtar jag så himla mycket tills jag får hålla vår nya familjmedlem i famnen. Tjej eller kille spelar ingen roll. (Men jag tror på en tjej)

With love
Mia

Kommentarer
Postat av: Johanna H

Men visst är det kul att gå igenom och hitta kläder som man glömt av men tyckte om jättemycket.

2009-08-24 @ 05:56:51
URL: http://nojja.blogg.se/
Postat av: maria

Jag har gjort likadant, känns så skönt att det är gjort så man kan slappna av och grejja med allt annat som behövs göra!

Jag hoppas oxå på en tjej, fast som du säger det spelar ingen roll vad det blir. Fast det vore kul med en av varje, eftersom vi nu efter denna gången inte ska ha några barn mer ... ( säger vi nu)

2009-08-24 @ 17:55:14
URL: http://zigmagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0