En kul dag

Gårdagen var rolig. Jag mådde bättre än på länge och så helst plötsligt kommer Sofia och förgyller min dag lite till. Hon tyckte att det var tråkigt att jag skulle ha ont så hon hade med sig en lite present till mig. Åh vem kan motstå presenter? Inte jag!

Blev verkligen jätte glad för min present.

Efter det bjöd jag mamma, Roger och mormor och morfar på kycklingsallad. Dom kom och hjälpte oss med trädgården lite grann. Häcken på uppfarten hade växt något enormt så den behövde välansning så nu känns det som om att vi fått en större uppfart igen.

Kvällen spenderade jag med min virkning.
 Och nu är jag så långt så att jag har börjat att sy ihop rutorna.
Vilket jobb!!
 Men himla roligt.


With love
Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0