Överraskningarnas dag!


Utav syrran fick jag en spännande födelsedagspaket. Vi skulle åka iväg på en tur. Jag fick inte reda på vart. Det enda jag visst var att vi skulle åka den 25 april. Så igår bar det iväg till Borås. Snokade allt reda på lite grann innan så jag visst att det handlade om tatueringar. Var allt bra nervös när vi stannade på McDonalds för att få oss lite i magen. Linda däremot började bli orolig eftersom hon inte fick tag i tatueraren. Men vi tänkte inte mer på det utan åkte till hans lägenhet. Där var det givetvis ingen som öppnade så Linda tog tag i handtaget och upptäckte att det inte fanns något lås. Vi tittade in och det enda vi såg var en madrass och några pizzakartonger. - Men vad fan!! Har han flyttat utan att säga något?! Linda hann bli rejält förbannad innan tatueraren äntligen svarade på telefonen. Det visade sig att han hade blivit rånad. Dom hade tagit allting i hans lägenhet! Inklusive kaffekoppar och annat porslin. Så det var bara att åka hem igen från Borås. Ja ja men syrran fick övningsköra hela vägen och hennes fickparkering var grymt snygg! Jag har lärt henne!! =)  ( subban som du kör med på körskolan kan dra något gammalt över sig!)





Dagen var iallafall jätte fin och det var massor av timmar kvar när vi kom hem så jag svidade om till bikini och startade gräsklipparen för första gången i år. Hjälp!! säger jag bara. Det var hur jobbigt som helst! Nu inser jag att vi har jätte mycket backar i vår trädgård( det är iallafall synd att kalla den platt.) Och gräsklipparen var ju inte självgående! Så tyvärr älskling, jag kan nog göra det ett tag till men sen när magen blir för stor är det din tur. =)


Eftersom vi visste att Sara skulle jobba så bjöd vi hem Olsson på lite grillat. Stackaren kände sig säkert ensam i lägenheten så vi tänkte underhålla honom lite. Det blev en trevlig kväll med massor av pussar. Ja från Loke alltså. Han brukar annars vara väldigt sparsam med pussarna men jag tror att Olsson fick hela tre stycken. Det är bra betyg det =) Det bådar gott för vår kommande Ölandsresa.



Kommentarer
Postat av: Ehrniz

Det är lugnt... Jag kan klippa gräset varje gång... Bara vi skaffar en åk gräsklippare...

2009-04-27 @ 07:33:05
URL: http://ehrniz.blogspot.com/
Postat av: Linda

Det blev ingen göteborg för hans polare skulle inte ha fest.

2009-04-27 @ 14:20:01
Postat av: proppan

mysigt me öland=)

2009-04-27 @ 21:18:49
URL: http://glamourproppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0