Och så var man tillbaka igen

Tillbaka till vardagen. Dags att jobba igen och dags för att ta tag i saker och ting. Har tex inte tränat på en vecka pågrund av min förkylning. Är ju inte helt bra ännu, fortfarande snorig men nu tänker jag inte stanna hemma längre. Vill inte tappa motivationen helt. Visst ska jag dra ner på tempot, 3-4 ggr i veckan är ju kanske inte det bästa nu i mitt tillstånd men jag ska göra så gott jag kan. Lyssna på kroppen, och är det något som gör ont så är det ju bara att ta det lugnare. Det kan ju inte vara så svårt, eller?
Att Anders kom hem igår och sa att han ska ta tag i träningen gör mig också mera motiverad. Och jag är SÅ stolt över dig älskling!! Jag behövde i tjata utan det var du själv som insåg att tränar man inte så kan man inte dricka cola. =)

Blev bjuden ut till Sofia stuga på Gardis den 9 maj och det låter hur kul och mysigt som helst. Hoppas nu någon av mina goa vänner också är ditbjudna och att dom ska gå. Vore härligt med bra väder och grillning vid vattnet.

Dags att krypa ner under täcket. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0