Min födelsedag

Det känns verkligen inte som att jag fyller år idag. Jag har ju redan blivit firad så jag glömmer av det hela tiden. Helt otroligt! Ibland kan man faktiskt längta tillbaka till tiden som liten när man bara väntade ihjäl sig på sin födelsedag. När man gick runt med fjärilar i magen hela dagen. Men den tiden är förbi, iallafall för mig. Det är faktiskt inte så speciellt att fyll år, och visst känns det lite tråkigt.

Det blev ingen träning igår och jag har dåligt samvete för det. Men jag var verkligen så trött och jag mådde illa så jag stannade hemma. Men illamåendet måste väl försvinna någon gång? Då ska jag ta tag i träningen på riktigt.

Istället blev det lite praktiskt gjort i trädgården. Vi var ute och stegade upp hur mycket staket vi skulle behöva. Vi kom fram till 70 meter ungefär. Så vi tittade runt lite på olika hemsidor och hittade ett staket på Cheapy som vi kan tänka oss. Bara 119:- för 180 cm. Men det var det billigaste vi kunde hitta så det får det bli. Vi ska givetvis kolla kvalitén men som det är nu så är det staketet som står överst på listan.



Så här ser det ut

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis på föllsedan! :)

2009-04-15 @ 07:06:34
URL: http://laprinzessa.blogg.se/
Postat av: Mi

Ja kolla upp kvaliten på staket.... de billiga e ofta häftade och inte spikade vilket gör att de inte sitter ihop så länge....

2009-04-15 @ 11:19:31
URL: http://misanpisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0