Måndag 6/4-09

Jag spenderade min dag på allra bästa sätt. Först var jag och hjälpte syster och sen handlade vi blommor till altanen.
När jag kom hem va det dags för middag och det fick bli grillad kyckling och potatisgratäng med en god sallad. Till det hade vi också majskolvar, vilket var MUMS!
Efter middagen kom Linda och Pontus och hälsade på och dom hade med sig lite fika.
Sen fick jag hjälp med att plantera mina nyinköpta blommor.

Det var första gången som Loke smakade på majskolv och han gillade det jätte mycket.

Linda & Pontus

Sara och Olsson kom vid sjutiden och bytte av Linda och Pontus och vi började planera vår lillsemester tillsammans och efter det var det varma mackor och dags för första "X-men filmen". Maratonet är igång!!





 Olsson gömmer sig bakom Sara som vanligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0