Tisdag 23/9 - 08

Gick en utbildning på jobbet som hette "Mat för nattigglor" och jag måste säga att den var givande. Fast man kanske visste om en del så var det ändå viktigt att få sig ett uppvaknade. Att lära sig att äta på natten är ju inte det lättaste och vet ni.... man ska inte äta på natten. Mellan 00:00 - 06:00 ska man inte ta en tugga. Kroppen kan inte göra sig av med det på samma sätt som på dagen. Men om man nu måste äta, vilket man måste på mitt jobb så ska man ta något lätt, helst varmt, typ soppa. Så det ska jag ta med mig hädanefter. Sen ska man äta frukost när man kommer hem. Det har ju jag aldrig gjort, försöker ju bara komma i säng så fort som möjligt men sen så är jag ju fruktansvärt hungrig när jag vaknar.

Igår gjorde vi en hel del här hemma. Vi började med att ringa massa samtal när Anders kom hem. Vi ringde och pratade om elen. Jag pratade med en gubbe om VA och sophantering. Men när jag ringde försäkringen tog det stopp. Dom stängde för dagen klockan fyra. Jag råkade ringa tre minuter över. Men men... Anders får ta hand om den biten idag. Vi tvättade även lite fönster så nu ser man ut igen =)
Sen så tog vi tag i förrådet på vinden och det var så skönt. Nu är det bara tre stycken bokhyllor kvar där upp och dom ska flyttas den 3:e och efter det är det bara att bomma igen där upp.

Nu ska jag krypa ner i den goa sängen. God natt på er alla morgonpigga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0