Tapeter!?

Jag trodde att jag hade en ganska bra aning om vilka färger jag skulle vilja ha i huset men idag när vi kom till Forshalls bygglager så fanns det ju en hel uppsjö av tapeter i olika färger och mönster. Kände bara hur modet sjönk och att allt blev jobbigt. Jag menar, tänk om jag hittar något i en katalog som jag tycker om. Men det kanske finns något bättre i någon annan katalog. Herregud! Ska man behöva gå igenom alla katalogerna? Det kommer att ta sin tid!
Sen så är jag ju inte ensam om att välja färg. Anders ska ju givetvis också få säga vad han tycker. Måste bara lära mig att lyssna på honom, vi är ju två som ska trivas i huset.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaaa du, tapeter är kul i början...typ sisådär den första kvarten innan man märker hur lång tid d kommer att ta och bestämma sig... Jag säger bara en sak - HÅLL ER I FORSHALL, åk inte till ngn annan stad för då finns d fler kataloger att bläddra igenom för vi tjejer e ju, precis som du säger, sådana att vi tror att d finns ngt bättre i nästa...eller nästa...eller nästa haha Vi har kollat på fler ställen och just nu är jag bara supersnurrig...jättesvårt att ens välja och ännu svårare att föreställa sig hur det blir på väggen i alla sorters ljus osv osv... Vi har kommit på att vi kört fast så vi kommer börja att tapetsera i hallen ;p

2008-09-16 @ 12:08:14
URL: http://laprinzessa.blogg.se/
Postat av: proppan

det är sjukt svårt, d va nog därför vi sket i o tapetsera om lägenheten o gick o vantrivdes..iaf ja! Men erkänn..d e mest du som bestämmer va mamma Mia?! ;)

2008-09-16 @ 14:20:42
URL: http://glamourproppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0