Onsdag 10/9 - 08

Som sagt tidigare så flöt gårdagen på förvånandsvärt bra. Klarade ju mig igenom natten också även fast det kändes lite segt när klockan var 01:00. Fick igenom mitt förslag om att få frukt på jobbet och idag ,äntligen hände det. Frukten stod på bordet. Ah underbart! Det är allt värt en trisslott om man nu kan få hela styrkan att vara friska och pigga med hjälp av alla vitaminer som vi kommer att få i oss.

Jag måste bara berätta att det kändes som att vinter var framme i natt. Det var verkligen jätte kyligt ute. Då är det inte gott att sitta på en skurmaskin och försöka ta sig någonstans, den går ju inte så fort liksom.

Min syster är den bästa systern i världen. Vi har varit med om så mycket hon och jag och det diskuterade vi i natt (vi fick lite tid över). Det är så skönt att bara prata av sig ibland, tror att alla behöver det. Någon som man kan prata med. Min lillasyster är min bästa vän. Så enkelt är det. Men så har det inte alltid varit, det kan jag lova. Oj vad vi har bråkat i våra yngre dagar. Men dom är förbi nu. Vi har ju som tur är växt upp och blivit lite äldre och förhoppningsvis klokare.
Vi började ju givetvis prata om julen också. Det är verkligen det allra bästa på hela året. Jag längtar redan!! I år kommer det att vara en super mysig jul. Jag ska verkligen få iordning huset tills dess. Det lovar jag!! Jag ska jobba både dag och natt med det om det nu ska vara så. Jag ska ha julstämning på jul iallafall, den saken är klar!! Dagen innan julafton har vi alltid haft som tradition att Linda kommer hem och sover över. Det ska vi fortsätta med men i år så kommer Linda tidigt och då ska vi klä granen och sedan ska vi laga maten. Jag har alltid gjort detta själv förut men det ska bli mysigt med lite hjälp.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja va mysigt me Jul i nya huset! Det ska vi oxå ha - första ggn alla kommer till oss, förut har ju vi alltid åkt bort till våra föräldrar. Men visst är det grejjer som måste göras tills dess; snickra innerväggar/spackla/måla/tapetsera etc etc och dessutom köpa matrumsmöbler så man har någonstans att sitta när man mumsar i sig skinkan :)

2008-09-10 @ 09:56:51
URL: http://laprinzessa.blogg.se/
Postat av: Linda

oj vad vi ska ha det bra (L)

2008-09-10 @ 21:24:36
URL: http://spanis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0