Karlar!!

Allvarligt!! Jag kan bli helt galen på Anders. Idag tex kom jag ut i köket och öppnade micron och såg att det hade varit en explosion där inne. Och då kokade bägaren över!! Man tar väl för helvete bort efter sig!!? Jag ringde till anders och svaret jag fick från honom var - Det hade jag ingen aning om.
Så här såg det ut.

Ja det var ju lika bra att ta bort det för alla vet väl att ju längre det sitter desto svårare är det att få bort. Och det är ju detta anders vet om, att jag ändå städar bort det till slut, så vi är inne i en ond cirkel. Jag blir som sagt helt galen!!!

Kommentarer
Postat av: Ehrniz

Så, så, älskling...

Ta det lugnt...

;-)

2008-09-12 @ 10:41:53
Postat av: Johanna

Lurigt d där me att få grabbara att fatta. Om man inte städar undan så fattar d inte att d bör göras. Städar man däremot undan så lär d sig ju inte att d själva skulle ha städat =/

2008-09-12 @ 12:50:14
URL: http://laprinzessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0