Fredag 26/9 - 08

Löningsdag och jag är inte road. Har inte fått så här dålig lön på riktigt länge. Tur att vi har sparpengar annars hade aldrig gått. Kul nu när vi ska köpa hus. Det är ju en del grejer som vi har tänkt köpa och fixa med men men. Det löser sig som alla säger (har lite svårt att tro på det bara).

Vi var faktiskt och tittade på tapeter alldeles nyss. Vi har ju hittat en färg som vi vill ha till vardagsrummet. Och priset? Jo bara 349 :- rullen. Som hittat!! Fondväggen är köpt iallafall. Vi hittade en snygg på Rusta. Så vi får nog åka dit igen och ta oss en titt. Ska ju ja en grå tapet till Lokes rum, vi såg en jätte fin bård med superman som vi nog ska köpa. Bara 235:- rullen. För en bård!!!! Men den var ganska så bred så det är väl därför den är dyrare. Har bestämt mig för grönt i hallen. Kommer att bli snyggt ihop med resten av vårt möblemang som vi ska ha där. Ja ja en del planering blir det ju, men det är ju roligt!!

Snart är det dags att göra sig iordning. Hela släkten ska till Vbg och äta på Koppargrillen. Dom har nog den godaste bearnaisesås som jag ätit iallafall. Som sagt hela släkten på mammas sida. 15 stycken blir vi.

Så nu sitter Anders och Pontus och spelar PS3 och Linda är hos frissan. Loke har äntligen somnat så vad ska jag göra? Kanske läsa ut min bok, det var en bra idé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0