En helt vanlig dag...

... Nej nej nej!
Det är en speciell dag. Mäklaren ringde oss och sa att huset är vårt! Vi är husägare!! Hurra!
Så nu är det mycket som ska göras och grejas med. Oj! Blir helt slut när jag tänker på det men oj så roligt. Och spännande! Jag kommer med andra ord fira jul i mitt eget hus. WOW!

Nu till något mer alldagligt. Jag gick upp klockan ett när Anders åkte till jobbet. Tog hand om Loke som var på riktigt dåligt humör idag. Det var inte lätt att laga mat med en unge på höften, det kan jag lova. Men eftersom man är supermorsa så löser man väl sånt, eller? (Pappa kom hem och lekte lite med Loke). Jag sa inte hur jag skulle lösa det =)
När allt var klart tog jag på Loke och så traskade vi iväg hem till Petter och Mi och där var det rena frisörsalongen. Lilling blev klipp medan Tessan hade slingor i håret. Det är Mi som grejar och fixar. Hon är duktig hon. Under tiden allt detta händer står Petter i köket och bakar äppelkaka som vi alla trodde skulle smaka lite si så där men den visade sig vara jätte god.
När vi till sist bröt upp och gick hem somnade gietvis Loke i vagnen så jag trodde att min kväll var förstörd (måste sova en stund innan jobbet) men han somnade allt snabbt igen när vi kom hem så jag kröp i säng,och blundade. Och blundade lite till.... och lite längre och sen gav jag upp. Det gick inte att sova!! Det var lögn i helvete (eller vad man nu brukar säga). Har väl en del tankar som snurrar nu. Typ!!! Så vi får se hur underbar denna natten kommer bli. Underbart om man somnar på skurmaskinen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis =D Kommer dock ihåg att ja inte riktigt kunde ta in the fact that man faktiskt hade fått huset till slut...kändes skumt! För när Fredrik ringde till mig och sa att det andra paret hade dragit sig ur så hade man ju väntat sig få höra "nu har de höjt igen". Men visst är det skönt att äntligen slippa leta mer :) Du får visa vilket hus det är.

2008-09-04 @ 08:27:52
URL: http://laprinzessa.blogg.se/
Postat av: Proppan

Det e så fantastiskt roligt för dig att ni fick huset, som du längtat, man kunde änna ta på det! haha! jätteskoj! om ja inte får massa jobb innan kan ja hjälpa te me flytten =) pusspårej

2008-09-04 @ 13:59:32
URL: http://glamourproppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0