Det är över nu!

Ja min mammaledighet är slut, den är över!!
Det kommer att hända en hel del är hemma nu kan tänkas. Vi kommer att komma in i rutiner och det är faktiskt bra. Det är nog viktigt för Loke också med tanke på hans dagis och allt sånt där. Så nu ska det lagas middag varje dag  och det ska alltid finnas middagar i frysen (nödfall). Vissa dagar kommer jag och Anders knappt att träffas och då kan det vara bra med lite extra portioner.
Jobbet inatt gick i varje fall bra. Vi fick lite tråkiga nyheter (skiftbyte och sånt) men det angår inte mig längre. Jag går numera ständig natt. Söndag natt till fredag morgon. Jag ska köra skurmaskin tillsammans med en äldre gubbe på jobbet. Det blir fin fint det.

Anders kom hem igår med en ritning på det nya huset vi har tittat på.
Han har alltså satt sig ner och tänkt över vårt beslut och klippt och klistrat i något dataprogramm och voila! det blev ett hus som vi både kan tänka oss att bo i.
 Så nu är det bara att hoppas - igen!!

Nej nu blir det till att sätta fram frukost åt mina pojkar och sen kör Anders Loke till dagis och jag ska krypa ner under täcket och sova till tolv och sen ska jag gå ner och träna innan jag hämtar min solstråle.
Så God natt allihopa eller ska man säga god morgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0