Ullared

Nej det blev inget idag. Jo vi åkte dit och jag såg att folk stod i kö på parkeringen. Kunde aldrig gissa mig till att det var kön i på Gekås. Vi åkte runt och hittade verkligen ingen parkering. Det finns ju säkerligen ett hundratal parkeringar men alla var upptagna. Syrran ringde en av sina kompisar som gick ut på Gekås hemsida och där stod det så fint att det var en timmes kö in. Det regnade och vi kände inte för att stå så länge i kö. Fanns ju inte någon parkeringsplats heller så vi vände faktiskt. Ja, det är sant, vi åkte hem. Linda blev hemskt besviken men lilla gumman, jag lovar att vi ska åka dit. Men det får nog bli en veckodag.

Anders behövde lätta på trycket under bilfärden. Men vädret var inte så roligt.

Vad gör han där ute egentligen? Kommer han inte snart?

Han hade ju med sig telefonen ut. Det var det han gjorde under hela tiden som jag väntade.

Eftersom vi kom hem tidigare än planerat så gick vi bort till huset. Jag och Loke kom senare, vi fick vila en stund först. Det var skönt.
Sen gav jag mig på "tuttpanelen" som mina underbare pojkvän har döpt den till. Den skulle slipas för att sedan få sig en ommålning. Men ett steg i taget.


Loke övervakade så att allt gick rätt till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0