Torsdag 2/10 - 08

Tiden bara går och går. Nu är vi inne i oktober. Allt går så snabbt! Man hinner inte med!
På tal om att allt går snabbt, julen är snart här och i år är det bestämt att vi ska fira den hemma hos oss. Helt underbart! Jag längtar!!! Ska verkligen bli super roligt och jag ska göra det så mysigt.

Igår fick vi nycklarna till huset.
Jag höll på att börja lipa inne på banken.
 Äntligen!!
Gud vad jag har längtat efter ett hus.
Ska bli underbart den dagen vi kan lämna lägenheten och bo i huset på riktigt.
 Hoppas att det inte är allt för många veckor kvar men det är en del som skall göras inne i huset innan vi är redo att flytta in.
Varken jag eller Anders vill bo på en arbetsplats så därför tänker vi greja innan vi har tagit dit alla möbler.
 Vi har ju lägenheten till den sista november så vi har ju tid.
Lika bra att göra det som vi har tänkt.
Tur att pappa är där och hjälper oss.
Kan tänka mig att det skulle gå på en nätt liten slant annars.
Ska givetvis ta före och efter bilder =)

SAAB har en del stoppdagar här nu framöver så jag planerar att vara hemma lite grann. Om Anders tillåter vill säga =) jag kommer ju behöva ta ut lite föräldradagar och mina är ju slut. Så om jag är riktigt snäll så kanske jag kan få några utav honom. Har planerat en överraskning för honom och jag vet att han kommer att uppskatta den. Vi kan ju låtsas att det är en försenad namnsdagspresent (glömde ju av att Mikael hade namnsdag häromdagen) sånt är inte bra =(

Kommentarer
Postat av: proppan

men d va ett evinnerligt tjöt om julen från dig o din syster..d e ju för faen 12veckor dit..Lev i nuet! =) När får man kolla in huset? miss ya!

2008-10-02 @ 15:29:12
URL: http://glamourproppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0