Måndag 20/10 - 08

Igår var det Ikea som gällde. Spenderade hela dagen där faktiskt. Vi hittade väl det mesta som vi ville ha men ändå känns det som om det är något som saknas. Vet inte varför jag får den känslan. Men när man går på Ikea är det så mycket som är så snyggt och det är så mycket som man kan göra men jag har inte riktigt dom ideérna. Jag ser inte vad som kan bli snyggt och inte och det stör mig enormt.
Onsdag och torsdag är det huset som gäller och sedan är det fredag. Då beger jag mig till Kiel. En hel helg tillsammans med Anders syster Louise. Oj vad roligt det ska bli!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har faktiskt ingen större lust att gå... Var ju på den förra och det var ju rätt patetiskt med alla gamla groll som kom upp och några blev arga och några grät och alla va jättefulla =/ Ska du/ni gå?

2008-10-21 @ 21:40:49
URL: http://laprinzessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0