Man kan se slutet...

Eller är det början?
Ja ja, huset börjar att ta form. Iallafall renoveringen invändigt och om allt går enligt planerna så kommer vi att sova i huset vid denna tiden nästa vecka.
Tapeterna är uppsatta, målning av hallen uppe och nere är färdigt. Vi har varit och köpt alla lister som vi behöver. Och "fusk balkarna" sitter snart på plats. Och det mina vänner, blir så jäkla snyggt!!!
När vi rev ner all byggplast och verkligen såg hur fint det blev jag då kände jag att nu är det nära.
Snart kommer jag att få bo i mitt hus.


Imorgon blir det 25 års fest för Charlotta.
Temat är givetvis Halloween.
Ska väl inte klä ut mig något nämnvärt.
 Har inte riktigt haft tid att tänka på det.
Men Loke har ju lite kläder och masker som jag ska låna.
 Det ska ju gå i skräckens tecken och vem kan vara mer skrämmande än galaxens störta skurk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0