Det brinner!!!

Det gamla skolhuset bakom kyrkan står i lågor!!! När vi kom ut från vårt hus idag såg vi hur det kom massor av rök från kyrkan. Vi var givetvis tvungna att åka och titta, nyfikna som vi är. Och huset som jag, när jag var typ sex år, gick på kyrkans barntimmar i var helt övertänt. Lågorna dansade på taket och det var massor av folk överallt som kom av ren nyfikenhet bara få se elden.
Att något som är så farligt kan vara så mäktigt. Det är något som jag inte kan förstå. Att det är så fascinerande med eld är helt ofattbart. För samtidigt som det är hemskt och skrämmande så är det faktiskt väldigt vackert.

Nu till annat. Vi har börjat att tapetsera i huset och fondväggen i vardagsrummet blev superbra. Så snyggt!
Fondväggen är påbörjad
Väggen är klar! Resten av rummet blir isblått

Kommentarer
Postat av: Linda

När vi åkte förbi så hade taket ramlat in :O!

Snygg tapet ;) *grr

2008-10-17 @ 22:57:40
URL: http://spanis.blogg.se/
Postat av: proppan

cykla förbi där när ja började min jobbantt nu tänkte va helvete va d ryker....offatbart men ändå logiskt..va ska vi me huset till? men ändå skrämmande..vem tände på? hoppas d inte händer nåt mer såndant.

2008-10-17 @ 23:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0