Vart ska jag börja?

Jag hade ju så mycket att skriva ner men nu har det gått så lång
 tid sen det hände så det är väl bättre att börja på ny kula.


När jag vaknade idag kände jag mig inte utvilad. Jag hade haft den där drömmen igen. Drömmen som återkommer lite då och då. Drömmen där Anders är otrogen och lämnar mig. Vet inte varför den kommer tillbaka men den har gjort så några år nu. Hoppas verkligen att jag aldrig ska behöva uppleva det för jag vet inte hur jag skulle göra. Jag älskar ju Anders mer än allt annat och skulle säkerligen förlåta honom för jag vill ju vara med honom. Men mitt hjärta skulle vara krossat, förtroendet skulle vara krossat och allt vi har byggt upp skulle vara krossat. Så vad har man att gå vidare ifrån. Äh  jag vet faktiskt inte....
 Behöver inte tänka på det heller.
För i mitt vakna tillstånd vet jag att Anders aldrig skulle göra så mot mig.



Idag var det pysseldag hemma hos Mi. Visste inte vad jag skulle göra så jag tog med mig min receptpärm och lite Hemmets veckotidningnar som jag fått av mormor. Det är mycket bra recept i dom. Men Loke var med så jag hann inte greja så mycket. Han tar all min tid. Han är överallt och under allt hela tiden. Men det är väl så som det ska vara.=)
Dom andra pysslade. Det var Emma, Mi, Terese, Viktoria och Sofia så vi var ett gott gäng. Det gjordes tomtar och julkort. Sofia satte in foton i album och Viktoria gjorde en krans.
Det var ett härligt stök!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va mysigt att ha pysseldag, det ska jag ta efter :o)

2008-11-20 @ 09:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0