Opps...

Glömde ju att berätta att jag fick Anders till att se "Sex and the city - the Movie" tillsammans med mig. Han tyckte inte den var jätte bra men inte jätte dålig heller. Det är ju ett ganska gott betyg, eller?
Så nu ska jag bara få honom att se" The Notebook" och "PS. I love you" också.
Sen ska jag sluta tjata på honom.
Tills jag upptäckter en ny favorit film ;)

Vill att ni ska veta en sak.
Det gör för jävla ont när nageln bryts av så långt ner så det börjar blöda!! Vet inte vad som har hänt med mina naglar men två stycken gick av på mindre än tio minuter. Fastnade i Lokes stickade filt och vips! Så var dom borta. Som sagt, den ena bröts så långt ner så det bara pulserar i fingret. Det är inget skoj alls. Men smärtan dämpas med ett plåster. Undrar om naglarna blivit sköra pågrund av att man har grejat med färg ett tag?
 Vad vet jag.

Två dagar i rad har vi varit jätte duktiga och tagit massor av kort.
Ska nu bara hinna med att lägga ut bilderna också.
Och när jag gör det ska jag berätta för er om vår helg som bestod av en superkul 25 års/halloween fest och ett riktigt trevligt dop.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj d va inte illa att få Anders att se dina filmer :) Jag tror inte jag lyckas övertala Fredrik ngn mer gång för sist såg vi "Bridget Jones 2" på bio å då så somnade han asg Fast man kanske man muta lite me att säga att ja hänger me på nya Bond-filmen =D

2008-11-03 @ 09:53:10
URL: http://laprinzessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0